czwartek, 6 lutego 2014

Program przewidzi szczęśliwe liczby?

Interesując się swego czasu grami liczbowymi zastanawiałam się, czy istnieje jakiś sposób na wyliczenie prawdopodobieństwa wyników? Czy jest możliwe, aby oszacować liczby padające kolejno w losowaniach? To mogłoby zrewolucjonizować cały biznes totolotkowy, zaś same wyniki lotto chyba już dla nikogo nie byłyby zaskoczeniem. Z czystej ciekawości postanowiłam poszukać stron, które mogą potencjalnie pomagać w typowaniu liczb na wyniki totolotka.


Natrafiłam na kilka serwisów, m.in. "kupony lotto", "wygraj w Totka". Ewentualnie Google odsyłało mnie jeszcze do jasnowidztwa... No cóż, weszłam więc bez przekonania na jedną ze stron. Moim oczom ukazał się formularz rejestracyjny (konieczność, aby móc korzystać z tajników przewidywania wyników). Po rejestracji szał opadł, zwykła strona w której typuje się liczby, a program wylicza prawdopodobieństwo ich wylosowania-ot tyle. Podałam dane, a tu takie coś, takie nic. Zdegustowana zamknęłam stronę i uznałam, że prędzej kaktus mi wyrośnie na dłoni, niż coś wygram!

2 komentarze:

  1. niestety nie ma takiej możliwości aby dokładnie przewidzieć jakie będzie typowanie.Stein

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie ma takiej możliwości aby dokładnie przewidzieć jakie będzie typowanie.Stein

    OdpowiedzUsuń